אחת מטכניקות השיווק והפרסום בהן נוקטים אינספור בתי עסק בארץ ובעולם היא שימוש ב\”מוצרי קדמ\” – מוצרי קידום מכירות. הכוונה היא למוצרים קטנים וטריוויאליים יחסית, חפצים המשמשים את כולנו בחיי היומיום, אותם מחלקים במסגרת אירועים עסקיים, כנסים או אירועי קידום מכירות ייעודיים. אותם מוצרים, או האריזות בהן הם מגיעים, נושאים את השם של העסק, הלוגו שלו, מספר טלפון ופרטים נוספים, ובכך משווקים ומפרסמים אותו. אחת הדרכים להרחיב משמעותית את כמות המוצרים השונים בהם משתמשים עבור קידום מכירות היא באמצעות שימוש באריזות קרטון ממותגות. מדוע מוצרי קדמ מהווים טכניקה בה בוחרים עסקים רבים להמשיך ולהשתמש וכיצד תורמות אריזות ממותגות לכל העניין?
אינספור סוכני שיווק קטנים שהולכים הביתה עם הלקוחות – מוצרי קידום מכירות
הסיבה העיקרית לכך שהשימוש במוצרי קדמ עדיין מהווה צעד שיווקי נפוץ ופופולארי יחסית בקרב בתי עסק וחברות קטנות כגדולות, היא פשוטה מאוד – מדובר בטכניקת שיווק ופרסום אפקטיבית ומשתלמת. מדוע? ובכן, המוצרים המחולקים כמוצרי קידום מכירות משמשים למעשה בפועל כסוכני שיווק ניידים רבים, אותם לוקחים הלקוחות הפוטנציאליים הביתה, ומשתמשים בהם לאורך זמן. ניקח לדוגמה לוח שנה הנושא את הלוגו ופרטים שונים אודות בית העסק – האדם הלוקח לוח שנה זה לביתו או למשרדו צפוי לשמר לכל הפחות מודעות לקיומו של אותו בית עסק, במשך השנה הקרובה בה יהיה לוח השנה רלבנטי. אותו הדבר נכון כמובן גם לגבי מוצרי קידום מכירות אחרים. זהו המאפיין הבסיסי והחשוב כל כך של מוצרים אלו – הם שימושיים, ולכן לוקחים אותם הלקוחות השונים עימם הביתה או למקום עבודתם, ומשתמשים בהם לאורך זמן, זמן בו המודעות שלהם לעסק שלנו נשמרת ומתפתחת.
להרחיב את היצע המוצרים – אריזות קרטון ממותגות
אחד האתגרים בפניהם ניצבים בתי עסק רבים המעוניינים להשתמש בטכניקה של מוצרי קידום מכירות הוא להצליח ולמצוא מוצרים רבים ושונים אשר יוכלו לשמש כמוצרי קידום מכירות מצד אחד, ויהיו מתאימים ואטרקטיביים עבור הלקוחות כך שיירצו לקחת אותם עימם הביתה, מצד שני. בעוד ניתן לבחור כמובן מבין סדרה של מוצרי קדמ (כפי שתוכלו למצוא כאן באתר), רבים היו מעוניינים להרחיב את ההיצע הקיים ממוצרים אלו על מנת לחדש ולגוון. באמצעות אריזות ממותגות ניתן להשיג בדיוק את זה – לבחור אחד מבין שלל מוצרים יחסית קטנים וקומפקטיים, לארוז אותם באריזות ממותגות של העסק שלנו, ולחלקם בתור מוצרי קידום מכירות. הרחבת ההיצע מתקבלת כאן מכך שגם מוצרים אשר לא ניתן להדפיס ישירות עליהם את הלוגו ושאר הפרטים של העסק יכולים בכל זאת לשמש כמוצרי קדמ.
לסיכום, חלוקת מוצרי קידום מכירות הוכיחה עצמה שוב ושוב כטכניקה שיווקית יעילה ומשתלמת. החיפוש המתמיד אחר סוגים נוספים של מוצרים בהם ניתן להשתמש לצורך זה מוביל במוקדם או במאוחר לאריזות ממותגות כאמצעי להרחבת ההיצע.