אריזות וקרטונים יכולים להפוך בקלות לאמצעי קידום מכירות ופלטפורמה שיווקית. הסוד הוא בהתאמתם לצרכי הלקוח ואופי המוצר. אך עוד קודם לכן, חשוב להבין את הייחודיות של מוצרים מן הסוג הזה ואת ההבדלים ביניהם לבין מוצרי פרסום אחרים.
היתרון הגדול ביותר של אריזות וקרטונים הוא פונקציונאליות. בעוד מודעות פרסום, עלוני שיווק או פלאיירים נזרקים לפח והלקוח אינו עושה בהם שימוש חוזר, האריזות שומרות על נוכחות. אריזות ממותגות יכולות לסייע לעסק לבלוט ולבדל את עצמו מול המתחרים. עסק שמשתמש בצורה נכונה בפלטפורמה השיווקית הזו חוסך זמן וכסף, מגדיל את מעגל הלקוחות ומייצר רווחים.
איך ממתגים קרטונים?
יש כמה טיפים שיכולים לעזור לארגונים, חנויות, חברות ועסקים המעוניינים להשתמש באריזות וקרטונים לצרכים שיווקיים. הטיפ הראשון הוא להבין את מגבלות הפורמט ואת המאפיינים שלו. אריזת קרטון היא לא המקום לספק פירוט טכני מלא ויסודי על מוצר או שירות מסוימים. המסר על האריזה צריך להיות קצר, קולע וחד. אפשר לבין בין תוכן, טקסט וגרפיקה ולהדגיש אלמנטים עיצוביים מסוימים. מנגד, יש להימנע מעודף צבעים או גוונים. המטרה היא להשיג את היעד השיווקי בעדינות ובאלגנטיות.
טיפ שני ולא פחות חשוב הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע. למרות שהלקוח מכיר הכי טוב את הצרכים השיווקיים ואת היתרון של המוצר או השירות שהוא מציע, יש אנשי מקצוע שהתפקיד שלהם הוא לבחור אריזות וקרטונים. שירותי ייעוץ ניתנים ללא התחייבות והם כוללים שיתוף פעולה משלב בחירת מוצרי קידום מכירות ועד ייצור סוגי קרטונים שונים כמו קרטון דופלקס, אריזות מקרטון דחוס וקרטון גלי. אנשי המקצוע מכירים את היתרונות והחסרונות של אריזות מעוצבות והם יעשו הכל על מנת שהלקוח יהיה מרוצה.
הדור הבא של פתרונות אריזה
יש לא מעט עסקים שכבר הבינו את הפוטנציאל האדיר של שימוש באריזות לצרכים שיווקיים. אם בעבר הדגש היה על חיסכון בהוצאות או על עמידות וחוזק, הרי שכעת ניתן להשיג את השילוב המושלם. הדור הבא של פתרונות אריזה כבר כאן והם כולם ידידותיים לסביבה, אקולוגיים ונוחים לשימוש. הפתרונות השונים מאפשרים אספקת מוצרי קידום מכירות ושילוב בין אריזות למזון מהיר עם אריזות לבקבוקי יין. תהליך הייצור נקבע לפי לוח הזמנים של הלקוח ולאחר הגדרה ברורה של סדר עדיפויות. בנוסף, תמיד אפשר לחשוב מחוץ לקופסא ולייצר תיק אל בד או אריזות למתנות לעובדים וקולגות.
כל מוצר זקוק לאריזה. קרטונים משמשים לאריזת מוצרים בארץ ובעולם והם נפוצים בפרויקטים במגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והחקלאי. ניצול הטכנולוגיה הקיימת וגיוסה לטובת פתרונות שיווקיים מוכיח את עצמו. הוא מאפשר פנייה ללקוחות חדשים וחיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים. אלו יתרונות שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות, בעיקר אם מביאים בחשבון מונחים של עלות מול תועלת.