יותר ויותר בתי עסק עוברים למכור את מוצריהם בסוגים שונים של אריזות קרטון ממותגות במקום באריזות גנריות וחלקות, משלל סיבות שונות. בעיקר היתרונות השיווקיים והמיתוגיים הם שהופכים את השימוש בקופסאות ממותגות למתבקש, אפקטיבי ומשתלם עבור כל בית עסק מכל סדר גודל, אך על מנת לעשות את המעבר בין סוגי האריזות בצורה טובה חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות מפתח. להלן כמה מאותן נקודות שכדאי לקחת לתשומת הלב במסגרת עיצוב קופסאות קרטון לעסק והמעבר מהאריזות הישנות לחדשות:
לדאוג שהלקוחות יידעו לקשר בין האריזות החדשות לבית העסק
במקרה של בית עסק קיים ומוכר אשר כבר פועל בשוק תקופה מסוימת ונהנה מקהל לקוחות נאמן, חשוב כי התהליך של עיצוב קופסאות קרטון ייעשה בצורה אשר תאפשר לאותם לקוחות לזהות את המוצרים באריזתם החדשה כשייכים לאותו בית עסק. ניתן לעשות זאת בכמה דרכים שונות – להשתמש בצבעים ובמאפיינים נוספים מהאריזות הישנות והמיתוג הישן של העסק גם באריזות החדשות, לצאת בקמפיין אשר נועד ליידע את ציבור הצרכנים בנוגע למעבר לאריזות קרטון חדשות ולמיתוג החדש, מכירת המוצרים באריזות החדשות לצד האריזות הישנות לאורך תקופה מסוימת ועוד.
להיוועץ באנשי שיווק ועיצוב במסגרת התהליך
עיצוב אריזות קרטון אינו חייב להיות תהליך מסובך במיוחד מבחינה טכנית, אך על מנת שאכן ישיג את התוצאות הרצויות ויעניק לנו את מירב הפוטנציאל השיווקי האפשרי חשוב לעשות זאת בצורה יצירתית ומקצועית. לכן חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע רלבנטיים מהתחום, בפרט אנשי שיווק ועיצוב מוצר. כלומר, לא להשאיר את הכל בידיהם של המעצבים הגראפיים של העסק, אלא לשלב גם את אנשי השיווק ועיצוב המוצר בתהליך, על מנת להגיע לקופסת הקרטון המעוצבת האופטימאלית עבור העסק הן מבחינה שיווקית והן מנקודת המבט של ייעול תהליך הייצור והמכירה
ייצור קופסאות לדוגמה
במידה ולוחות הזמנים מאפשרים זאת תמיד מומלץ לייצר קופסת קרטון מעוצבת לדוגמה (כלומר – סוג של אבטיפוס), ולנסות לבחון אותה בדרכים שונות. ניתן לבקש חוות דעת מאנשי שיווק כמו גם מלקוחות קיימים או פוטנציאליים, להציבה בנקודות מכירה וקידום מכירות ולבחון את התגובות המתקבלות, לערוך סקרי שוק ממוקדים וכיוצ\”ב. לעולם השיווק והפרסום דרכים רבות לבחון אלמנטים מרכזיים שכאלו, ותהליך זה יאפשר לכם להבין האם האריזה החדשה אכן \”עובדת\” מבחינה שיווקית וטכנית או שמה נדרשים שינויים שונים, לפני שמזמינים כמויות גדולות
להתייעץ בנוגע לחומר הגלם הרצוי עם המומחים לתחום
כפי שמומלץ להתייעץ עם אנשי שיווק ועיצוב מוצר בכל הנוגע לאספקטים השיווקיים השונים, כך כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע הרלבנטיים בנוגע לחומר הגלם הרצוי עבור האריזות החדשות שלכם. ניתן להשתמש בסוגים שונים של חומרי גלם במסגרת עיצוב קופסאות קרטון לעסק, ואנחנו (החברה המייצרת את האריזות עבורכם) מכירים כמובן את כל האפשרויות השונות, והמאפיינים, היתרונות והחסרונות של כל אחת. השתמשו בידע הזה והתייעצו עימנו בנוגע לצרכים הספציפיים שלכם, על מנת להגיע לסוג האריזות וחומרי הגלם הספציפיים המתאימים ביותר עבורכם.