אחד הדברים החשובים ביותר עבור בעל עסק הוא להחליט בצורה חכמה ונכונה היכן כדאי לקצץ בהוצאות והיכן כדאי להשקיע מעט יותר, במטרה לקבל חזרה תמורה בדרכים שונות.
עבור בעלי עסקים הכוללים משלוחים של מוצרים (דוגמת משלוחי מזון, חנויות כלי בית ורהיטים המציעות גם שירותי משלוח וכו\’), אחת ההוצאות המשתלמות והחשובות ביותר היא ההוצאה על אריזות איכותיות ועמידות. כפי שנראה מיד, בעל עסק אשר יבין כי בכל הנוגע לסוג האריזות בהן הוא שולח את מוצריו כדאי להשקיע ולא לקצץ, יזכה במהרה לתמורה אודות ההשקעה הזו.
שמירה על איכות המוצר והזדמנות לשיווק העסק
הכדאיות של השקעה בסוג איכותי של אריזות למשלוחים באה לכדי ביטוי לפחות בשני תחומים עיקריים.
התחום הראשון הוא כמובן איכות השירות והמוצר שמוכר אותו עסק. על ידי רכישת אריזות למשלוחים אשר מתאימות ספציפית למוצר הארוז בהן ועשויות מחומרים איכותיים ועמידים המתאימים לאופי המשלוח, ניתן להבטיח למעשה כי המוצר יישמר בצורה טובה, גם אם יטלטל בארגז של הקטנוע של השליח במשך זמן מה, וגם אם במקרה ייקלע לתנאי מזג אוויר סוערים או לכל מצב בלתי צפוי אחר. במיוחד בתחום של משלוחי מזון חשוב לדאוג לאריזות קרטון איכותיות ועמידות אשר ישמרו על המנות בצורה טובה, ימנעו מהן מלהיטלטל יותר מדי או להתקרר, ויבטיחו כי המזון יגיע בצורה טובה ומעוררת תיאבון לבית הלקוח.
התחום השני הוא תחום השיווק והפרסום של העסק. על ידי הזמנה של אריזות מעוצבות, המכילות למשל את לוגו העסק או שמודפסות בצבעים מסוימים המזוהים עם אותו עסק, ניתן ליצור חשיפה שיווקית רבה ורצויה. אריזות למשלוחי המוצר של העסק מסתובבות בכל רחבי העיר (ובמקרה של עסקים מסוימים בכל רחבי הארץ) ואינספור אנשים נחשפים אליהן. בנוסף, הן נשארות בבתי הלקוחות ואולי משמשות אותם גם בהמשך, כך שהחשיפה של המסרים השיווקיים שהן מכילות עשויה להמשיך ולהתפשט לאורך זמן. חשיפה מסוג זה עלולה לעלות הרבה מאוד כסף במסגרת קמפיין פרסום של העסק, ובמקרה של אריזות למשלוחים מדובר בהזדמנות פז להשיג חשיפה שיווקית רבה, בהשקעה נמוכה מאוד יחסית.
עיצוב פרטני של אריזות מודפסות למשלוחים
ניתן כמובן להזמין אריזות בגדלים ומסוגים שונים, על פי בקשה ובהתאמה אישית לצורך הספציפי של הלקוח. בנוסף, ניתן גם לעצב את האריזה כראות עיניו של בעל העסק, או של מחלקת השיווק בעסק. אריזות מודפסות עלולות להיות מעט יקרות יותר כמובן, אך כאמור מדובר בהוצאה כמעט זניחה בהשוואה לכמויות הכספים המוצאות על ידי מרבית בתי העסק על קמפיינים של שיווק ופרסום.
כך, באמצעות הרכבה ועיצוב אישיים של האריזות למשלוחים יכולים בתי עסק רבים להשיג יתרון משמעותי כפול – הן להעניק שירות משלוחים טוב ואיכותי יותר, והן לזכות בחשיפה שיווקית יקרת ערך וארוכת טווח.