ענף המזון מסתמך לפחות בחלקו על משלוחים ו”טייק אווי”. לא רק מסעדות אלא גם קונדיטוריות, מקומות של מזון מהיר לסוגיו השונים ואף מפעלים המייצרים מוצרי מזון – אינספור בתי עסק שונים מתבססים על מכירה ושיווק של מוצרי מזון ללקוחותיהם, ועל מנת שאותם עסקים יתפקד כמו שצריך ואף יצליחו ויתרחבו, עליהם להשתמש בפתרונות אריזה אופטימאליים, אריזות איכותיות ועמידות המתאימות בצורה הטובה ביותר למוצר המזון הספציפי עבורו הן מיועדות. פתרונות אריזה ממותגים למוצרי מזון מאפשרים גם להשתמש באריזות ככלי שיווקי אפקטיבי וראשון במעלה
קרטונים לפיצה, אריזות לקונדיטוריה ועוד – אריזות ממותגות למוצרי מזון
קיים פוטנציאל עצום בשימוש באריזות ממותגות למוצרי מזון לצורך שיווק וקידום של בית העסק. הדבר נכון ובא לכדי ביטוי במגוון רחב של בתי עסק לממכר מזון כיום, החל מפיצריות ועד למפעלים המייצרים מוצרי מזון שונים ומשווקים אותם ישירות לחנויות ולרשתות שיווק המזון הגדולות.
בין אם מדובר באריזות קרטונים לפיצה או בקרטונים המכילים מזון קפוא שיצא מהמפעל והולך למקרר בסופר, שימוש באריזות ממותגות מהווה פעולה שיווקית מתבקשת ובסיסית ביותר כיום, כזו שלאף בית עסק אין כל סיבה לוותר עליה ועל התועלת המשמעותית שהיא מביאה. מרבית מוצרי המזון מיוצרים בכמויות גדולות ונשלחים למספר רב של חנויות שונות, ולכן מפיצים את מסרי השיווק והמיתוג של העסק המייצר אותם בצורה יעילה ולמרחקים. אריזות מוצרי המזון הן המקום המתבקש והמושלם להעביר אינפורמציה רלבנטית לצרכנים בנוגע לבית העסק, להחדיר לשוק ולהטמיע את המותג של אותו בית עסק, לבנות בקרב הצרכנים אסוציאציות חיוביות בין הצבעים, הגרפיקה והמסרים המאפיינים את אותו מותג לבין השימוש בו וההנאה ממנו ועוד. בעוד אריזת המוצר מגיעה עד לבית ולמקרר/ארון של הלקוח ונעשה בה שימוש במהלך הימים או השבועות שלאחר הרכישה, הפוטנציאל הטמון באריזות ממותגות מבחינת אפשרויות השיווק והעלאת מודעות הצרכנים בנוגע לאותו מותג הוא עצום.
תהליך מהיר וזול יחסית – עיצוב וייצור אריזות ממותגות למוצרי מזון
היתרון העצום של שימוש באריזות ממותגות למוצרי מזון הופך משמעותי ומתבקש עוד יותר לשימוש כאשר מבינים את העלויות השונות של תהליך העיצוב והייצור של אריזות אלו. בניגוד למה שרבים אולי מצפים, ובעיקר בניגוד לעבר, כיום תהליך העיצוב והייצור של אריזות ממותגות למוצרי מזון הוא קל, פשוט, מהיר וזול יותר מאי פעם בעבר. התהליך אינו מצריך משאבים נרחבים במיוחד או תקציבי עתק, וניתן בקלות לשנות עיצובים ולנסות סוגים שונים של אריזות ומיתוגים בטרם מחליטים. פשטות התהליך הופכת את היחס בין העלות לתועלת המתקבלת מהאריזות הממותגות הללו ליחס אשר אינו משאיר מקום לספק – אם אנחנו מוכרים מוצר מזון כלשהו, כדאי מאוד שנמכור אותו באריזה ייעודית ממותגת.
מלבד לתועלת השיווקית המשמעותית, כמובן שקיים גם יתרון לוגיסטי וטכני משמעותי – אריזה בהזמנה אישית המעוצבת ומותאמת במיוחד עבור אותו מוצר מזון ספציפי גם תשמור על המוצר עצמו בצורה הטובה ביותר עד להגעה לבית הלקוח. באופן כזה ניתן להגן על המזון ולהוריד משמעותית את הפחת או הבלאי של העסק לאורך זמן, מה שעשוי להביא להתייעלות וחיסכון כספי גם כן…
בקיצור – שווה לנסות! צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.