אריזות קרטון למיתוג העסק – מה חשוב לדעת כדי שזה יעבוד?

בשנים האחרונות עולה בהתמדה מודעותם של בעלי עסקים קטנים ובינוניים, כמו גם אנשי שיווק מתחומים שונים, לתרומה הפוטנציאלית העצומה של אריזות המוצרים למיתוגו של העסק ושיווקו בצורה יעילה. בקצרה – אין כל סיבה שלא להשתמש באריזות ממותגות ומעוצבות עבור כל מוצר או כל דבר היוצא משעריו של בית העסק, במיוחד כאשר התרומה לשיווק ומיתוג העסק עשויה להיות משמעותית כל כך. מה חשוב לדעת ולקחת בחשבון במסגרת תהליך זה על מנת להשיג את המטרה ולמתג את העסק בצורה מוצלחת?

שימוש יעיל ומושכל באייקונים

מאחר ואנחנו מוצפים כיום בכמויות אינסופיות של מידע המגיע אלינו מכל עבר, העולם עובר ליותר ויותר עבודה באמצעות אייקונים קטנים ופשוטים יחסית המעבירים מסר מסוים אודות המוצר או בית העסק המייצר ומשווק אותו. אייקונים אלו עשויים להיות כאלו המסמנים עמידה בתקנים מסוימים, אזהרות ספציפיות או פשוט כאלו המספקים מידע ספציפי, רלבנטי ומשמעותי אודות המוצר/בית העסק. זה גם מאפשר לשמור על האריזה יחסית נקייה מבחינת כמויות המלל והגרפיקה המודפסים עליה, כך שהמוצר והמיתוג הכללי של העסק יתאפיינו במראה נקי ואלגנטי יותר

השתמשו בקוד QR על גבי האריזות

כיום ניתן להדפיס קוד QR פשוט על גבי כל אריזה ואריזה, וכך לפתוח ערוץ תקשורת מידי נוח בין בית העסק לבין הלקוח. ניתן להשתמש בקוד מסוג זה על מנת להביא את הלקוח לדף נחיתה ייעודי באתר העסק שלכם, לעמוד הפייסבוק שלו או לכל מקום אחר בו תוכלו להציע לו ערך מוסף ועניין מסוג זה או אחר, בתקווה כזה אשר יבסס את הקשר בינו לבין העסק שלכם ואולי אף יניע אותו לרכישות נוספות בעתיד. בכל אופן, זוהי דרך מצוינת לבנות קשר מתמשך וארוך טווח יותר עם לקוחות העסק, מה שיסייע לבנות את מותג העסק ולהטמיעו בתודעת הצרכנים

חשוב להיעזר באנשי מקצוע בעיצוב האריזות

תהליך עיצוב האריזה לרוב כולל עבודה עם אנשי מקצוע דוגמת מעצבי מוצר, הבאים להבטיח כי מבחינה טכנית אריזת המוצר תהיה מתאימה ותעמוד בדרישות בסיסיות שונות. במידה ומעוניינים גם לקדם את מיתוג העסק באמצעות אריזות הקרטון בהן משווקים מוצריו, כדאי לערב בתהליך עיצוב האריזות גם אנשי מקצוע מעולם השיווק והמיתוג. מדובר בתחום ידע לכל דבר ועניין, בו אנחנו לא יכולים להיות בקיאים לגמרי במידה ואיננו עוסקים בו באופן מקצועי ומלא. אל תחששו להיעזר באנשי המקצוע המתאימים, גם במחיר של תוספת עלות משמעותית לתהליך עיצוב אריזות המוצר. זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר.

עקביות

מומלץ לשמור על קו אחיד ועקבי ככל הניתן במיתוג העסק, ולכן גם בעיצוב אריזות המוצרים. אחרת, אנו עלולים לבלבל את הצרכנים ולהקשות על תהליך בניית המותג והטמעתו בשוק, תהליך במסגרתו אנו מנסים לגרום לצרכנים לזהות את העסק שלנו ומוצריו עם קו עיצובי מסוים, צבעים מסוימים, מסרים ספציפיים וכו’.

גלילה למעלה